måndag 10 december 2007

Nobelfest eller Springsteen...

Nej, det blir inget av dem.... Känner inte riktigt för att göra nåt ikväll, så jag stannar hemma!! =)
Här är dagens present: klistermärken för julkort / brev, julkort o frimärke o påminnelse om när korten ska vara postade... Ska jag eller inte skicka kort i år? Det är frågan!
Läkerolen från igår o det finns kvar tabletter! Tack, Tomten!!


Här nedan kommer mer av mina tyska julfigurer i trä. Som jag skrev tidigare har jag inte riktigt uppskattat dem så mycket, utan det blev när vi var på julmarknad i Lübeck det klack till något!
Har inte haft dom framme så mycket o inte alla samtidigt!!










8 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta juldekorationer från Tyskland du har :) Läckert när de är i trä, ger en sånhär mysig "gammeldagsjul" känsla! Kramar, Sofie (http://lufthav.blogg.se)

Anonym sa...

Så söta juldekorationer från Tyskland du har :) Läckert när de är i trä, ger en sånhär mysig "gammeldagsjul" känsla! Kramar, Sofie (http://lufthav.blogg.se)

Anonym sa...

Hejsan!
Åh, så många figurer du har.
De är fina. Och ovanliga. Var rädd om dom.
Jag har inte fått kläm på det hela... har du släkt från Tyskland eller är du därifrån? Eftersom du hittar så mycket tyska saker i dina gömmor. Dum fråga men jag är nyfiken av mej. c",)
Stor kram från Anita

Mindi sa...

Du vet väl att jag jobbar på posten???? ;) Nåja, jag jobbar på ICA men är den som ansvarar för posten ( brev och paket till kunder alltså) på jobbet. ;)
*say no more*

Jag känner mig osynlig men jag har ju varit i stora huvudstaden och sen har datorn knorrat och brakat ihop om vartannat sedan vi kom hem men nu troooor jag att jag har fått lite ordning. Så i morgon efter lilla tjejens lussefirande ska jag försöka hinna med att uppa bloggen. :)

Stooooor kram
M I N D I

Anonym sa...

Håller med anonym (lufthav) om att du har fina julsaker!
Tack för att du tittade på min sida! Bråda tider nu - i morron ska jag iaf baka anisbröd eller pite-pojkar som en del kallar dem .
Ha det gott!
lifeblog - Långt borta och nära

..:::Ulle:::.. sa...

Men så många fina små julsaker du har att plocka fram!!! :D

Jag har precis fixat färdigt julkorten för i år här nu....Jisses så tidig jag är. Något år hann de inte ens komma från tryckerifirman innan julafton var här... *s*

Kramenkramen!

AnnaHanna sa...

Men, vilka fantastiska små figurer med rådjuren och så. Hur många vackra julprydnander i trä har du egentligen?
Kram //Anna

Unknown sa...

Åh, dom här julfigurerna är ju jättefina! Säger också: Var rädd om dem.

Önskar dig skön lördagskväll.

Kram