onsdag 5 december 2007

Julkalendersswap o liite shopping....

Ännu en sak som Tomten vet att jag gillar... ljuslyktor!! En jättefin med det här mönstret på en sida o ett snöflingemönster på den andra!! Urgullig!! Tack snälla tomten!!



Maken skulle i väg i ett ärende i dag igen.... Beställde inte godis utan jag ville följa med! Hittade bl a den här söta tomten i "min" butik!! Det fanns en tomtegubbe också... Nu när jag är hemma tänker jag att jag skulle tagit med honom hem också!! Men han kanske finns kvar o väntar! Det blir ensamt för gumman utan sin gubbe. Att jag inte tänkte på det!!
Den hamnade i fönstret i yngste sonens "rum". Måste fortsätta med svart-vitt där fast han flyttat hemifrån!


3 kommentarer:

Anonym sa...

I sorry I only speak/read English. Your site is full of beautiful pictures! Very nice. I really like the photo of, I think your Mother? All of your photos are beautiful.

Fotograferande Maria sa...

Hej! Är på paketkoll rundtur. Fina saker du fått! Kram / Maria

Mindi sa...

Vad fin tomte OCH lykta...förståss. ;)

Kram kram