torsdag 6 december 2007

Julkalendersswap o julbord!

Snälla Tomten hade packat in en gullig Tilda-burk med änglar och fem dekorationsstjärnor och pepparkaksrecept i dagens paket! Jag blir så jätteglad för alla fina saker!! Tack!!


Ikväll har jag varit med mina arbetskamrater o ätit julbord... Mycket gott var det. Har inte ätit såå vansinnigt mycket... måste spara mig till tisdagens julmat också!! Får inte bli för mycket av det goda. Det ska smaka på julaftonen också!! Här få NI ett smakprov!!



5 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Så fin burk! MEN så gott det såg ut med JULMAT!!! Jag får inte julbord förrän den 16/12

Annika sa...

Måste du fresta med så mycket gott så här innan sängdags, nu blev jag ju jättesugen på julmat =P
Vilka trevliga saker som gömde sig i dagens paket och så söt den svart vita tomten var.

Ha en fortsatt skön dag, kram Annika

En liten AnCa sa...

Himla kul idé med julkalenderswap, tänk att få små överraskningar varje dag!!! Har ni bestämt en summa eller? Kan du inte berätta mer om hur den fungerar? Vill vara med i en nästa år...

Åt julbord i går, så gott, så gott! Blev så mätt, så mätt!!!

Kram på Dig!!!

Ann-Sofie sa...

Gott med julmat och än har jag inte ätit något, får se om det blir på julafton eller kanske lite tidigare.
Vilken söt burk! *kram*

Anonym sa...

Mmm, ser supergott ut. Jag får vänta tills lördag då vi åker till Sundsvall med Pelles jobb. Då blir det bl a julbord och nu blev jag otroligt sugen.