onsdag 12 december 2007

Ny kamera!!

Jag fyller år på sommaren... Fick ingen present av maken då.. snyft... Han har fått fina pikar nu om att det spelar ingen roll om jag önskar något eller inte, får ändå inget. Igår kom två paketavier, men jag fick inget svar om vad han beställt!! Idag fick jag b ä g g e paketen. Det ena var en försenad födelsedagspresent o det andra en för tidig julklapp! Den ena var då en kamera o det andra en ny skärm. Han tyckte att jag skulle ha en bättre skärm, eftersom jag håller på med bilder! Då skulle han ta min "gamla"! Har nu lyckats ta ett kort! Det är på gårdagens o dagens presenter. Igår var det lite julgåtor att fundera på (det till höger, tror ni kan läsa dem om ni förstorar bilden!). Idag var det kryddor - stjärnanis o vaniljstång + ett recept på en smarrig fruktsallad. Den kommer jag att göra, tack snälla tomten!! Nu ska jag lägga mig på min kökssoffa o läsa instruktionerna till kameran (till skillnad mot män?? Eller läser era män / ni män alltid instruktionerna till nya saker?)
Nu hoppas jag att det ska bli bättre bilder på bloggen!!


4 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Vad kul, lycka till!

Eva Agnes sa...

Inte dåligt med både födelsedagspresent och julklapp på samma dag.
Det lönar sig att pika...ha ha
Julrött och fint har det blivit hos dig.
Kramar Eva Agnes

Mia sa...

Först måste jag ju erkänna att jag aldrig läser instruktionsboken förrän efter jag kört fast ordentligt och inte lyckas komma vidare. :-)) Och mitt namn är Mia. ;-)

Osså blir jag ju vanvettigt nyfiken på vilken kamera du fått?

Johanna sa...

Ja vad är det för kamera du fått? :) Puss å kram!