onsdag 19 december 2007

En dag kvar att jobba...

...sen blir det jullov! Igår fick jag post, å det var inte vad som helst utan ett brev från Anca (http://puppylove.blogg.se/anca/) o några fina saker. Jag "vann" ett pris genom att skriva i hennes blogg o skulle få något som hon gjort! Nu har jag fått en jättefin grytlapp (ska spara den till efter jul när jag vill ha nåt nytt framme!) och tre små söta hjärtan. Dom ska få hänga i enriset, kanske tillsammans med några andra hjärtan! Tusen tack, Anca!!


Igår var det smaskiga recept i min kalender. kanske provar nåt... hm... men jag äter ju bara upp det... Den fina vinterskylten fanns också med!
Idag var det en jättesöt ljuslykta. Får se om jag sparar den också till efter jul. Är som sagt kul att ha nåt nytt då också. Men än så länge står den framme! Tack snälla Tomten!


4 kommentarer:

En liten AnCa sa...

Kul att du gillade sakerna jag skickade! Visst e det kul med lite nya saker "på lut" sen när julen e slut! Ojdå där fick jag visst till det riktigt ;-)

Kramisar AnCa

MiaMaria sa...

Härligt med gåvor på posten!
God jul till dig också om vi inte hörs mera....

Miamaria

Anonym sa...

God jul på er !
Rolle

Anonym sa...

Härligt att få sån rolig post!
http://scaniatjejen.blogg.se