söndag 16 december 2007

Tredje advent!

Åtta dagar kvar till julafton!! Vi var in till stora staden i går o köpte några klappar. Jag trodde i min enfald att vi skulle hitta alla, men tji! Vi måste in igen på fredag...suck...

Här är gårdagens klapp i kalendern! En ängel som jag antar är en chokladängel! Ska försöka hålla mig från att öppna o äta upp den!


Idag var det luktvärmeljus! Luktar jättegott! Sådana brukar jag ha i min lilla "vägglykta" på lilla toaletten...fniss...


Igår var det två ekorrar på besök under fågelbordet! Idag satt det tre där! Fåglarna kan sitta alldeles bredvid o ingen verkar bry sig om den andre! Hoppas ekorrarna nöjer sig med det som ligger på marken. Vill inte ha dom hängande i fröhuset!



Ha en mysig andra advent! Jag kommer och hälsar på er i eftermiddag / kväll o ser hur ni har det!!

9 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Tja...dessvärre ingenting. De där 6000 fanns inte eftersom jag/vi har pajat så mycket annat just nu. Vi håller oss således på +- o i stället för - 6000. Inte illa... ;-)

Trevlig söndag frun!

Anonym sa...

Men vad sött med ekorrarna. :) Ha en fin advent!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken gullig bild på ängeln och ja för doftande värmeljus!!! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysigt med ekorrar på besök, de är så gulliga! Kram!

Mindi sa...

Så mysigt med ekorrarna. :)
Piff och Puff som är på besök INNAN julen? ;)

Kramis
M I N D I

Ann-Sofie sa...

Kikar in en runda och "ser" hur du har du idag, kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Har du en egen kalender? Och får paket i den? Det är ju fantastiskt bra!
Ekorrarna är så söta, jag tycker inte jag ser dom så ofta nu för tiden...
Kram
Marie

netha sa...

Ja ekorrar vill ju med ha mums, sött kort.
Ha en finfin dag.

Anonym sa...

alltid mysigt med ljus :) Och särskilt julen hör de ju verkligen till, hihi!

Vilka söta små "gäster" du fått... tycker ekorrar är så roliga att titta på...! Kramar, Sofie (http://lufthav.blogg.se)