tisdag 25 december 2007

God fortsättning!!

Nu är det juldagen o julen känns nästan förbi!! När vi åkte hem från min syster igår kom jag på att det är faktiskt första gången (på snart 31 år!!) som jag och min man är ensamma julaftonsnatten!! Vi har alltid sovit över hemma hos mina eller hans föräldrar innan vi fick barn. Det är första julen som ingen av barnen sover hemma!! Den äldste sonen är hos tjejens föräldrar, dottern var med oss o for sedan till sina svärföräldrar o yngste sonen stannade kvar i stan i sin lägenhet - han skulle ut idag o tyckte inte det var lönt att åka fram o tillbaka, bara för att sova hemma!! Det är därför det känns som julen är över!! Men vi började ju i lördags!!
Igår när jag skulle ta kort ville det inte blixtra o jag fick aldrig fram den heller. (Blev inga bra julbilder... ) Vi har nu suttit o undersökt kameran o till slut hittades felet. Det var givetvis sonen som varit o petat på kameran!!
Jag tog då lånekameran o fotade e n julklapp. Önskade Cult-muggar av just yngste sonen. Han lurade mig o sa att han inte hittat några!! Men det fanns kvar 2 små som jag fick + en kanna / tillbringare! Dom är så fina! Kommer mer bilder sen på fina saker jag fått!!

Tack alla för de fina klapparna!!

Inga kommentarer: