söndag 18 november 2007

Dagen efter...

Har städat undan o diskat ett tag nu efter festen igår. Det höll nästan att gå åt h-e! Jag började få så himla ont i magen, tänkte att nu blir det magsjuka! Skjutsade nämnligen hem en elev i torsdags som hade fått det!! Efter att ha vilat så kom jag på en sak... kan det vara ett gallstensanfall?? Tack vare vänner med tillgångar hade jag några kramplösande tabletter hemma, o si!! Efter en timme ungefär var mina smärtor borta!! Men jag hann inte ta några bilder på alla ljuslyktor vi hade tänt ute... inte heller bild på himlen eller helvetet.... Men här kommer några bilder på några av våra gäster!


Hör nog hemma där nere....


Ja... vet inte vart den här hör... men många foton blev det på folk igår av denna "tomte"


Angel in disquise??


Här ligger våra barn med sambos... dom upplöstes nog när solen gick upp!! Tänkte i morse att jag skulle satt dom i trappan o fotat dom o skicka som julkort... fniss... Vi brukade sätta dom där för julkort när dom var små!!

Nu ska jag fortsätta plocka... tänkte bara visa att jag har överlevt gårdagen. Ses senare!!


2 kommentarer:

junhe sa...

hej, dt verkar som ni haft en lyckad fest =) dt var inte meningen att "klampa" in på din tävling (jag vet inte riktigt om jag hinner med att fixa ngt till de som ska få ngt i min tävling)...jag står över denna gången och hoppas komma igen en annan gång. tack för erbjudandet=) ha en bra söndag/ kram junhe

Amoroso sa...

Oh häftiga utstyrslar. :-) Tomten ser nästan lite farlig ut :-)!