tisdag 13 november 2007

Tisdagstema

Hann inte få in en bild i morse innan jag åkte till jobbet o visste att jag skulle vara kvar till efter kl 8 (har alltså nyss kommit hem... puh, för en lång dag!) Men!! Jag tittade in på tisdagstema o såg vad vi skulle visa idag o jag har börjat ta med mig kameran varje dag, så jag funderade en stund... Vyn från mitt arbetsrum är inte så mycket att visa - parkering o gata! Gick då till ett fönster mot baksidan o fotade detta! Håll till godo! Det blev en mörk bild - har varit mulet o mot skogen ser det ännu mörkare ut. Ser betydligt trevligare ut i solljus!!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert det blev med den mörka skogen mot snön:)

Rospinglan sa...

Jag vill också ha snö!!

Anonym sa...

Vilken mysig bild! Skriker verkligen november om den :) Härligt! Kramar, Sofie

Anonym sa...

Blev ju en rätt dramatisk bild med de mörka träden mot himlen och snön. Nej Morris är nog oskyldig till just de där spåren men vi har hunnit ta många steg i området redan.:-)

Anonym sa...

Du har inte behövt börja skotta snö än, ser jag! ;)