söndag 18 november 2007

Presenter!!!

Vi fick en himla (...fniss...) massa presenter igår...


Det här var till m i g, inte till oss!! Av våra vänner som nyss varit i Kina, fick jag det här vackra sidentyget!!



Lite smått o gott... En vacker blomma, några gulliga tomtar o en tjusig ängel.




+ en massa vinflaskor o choklad. Tack alla våra trevliga kamrater som kom o hade det kul med oss i går. Det var t ex: Sankte Per, Prästen (med en svans som kom fram ju längre kvällen led!), änglar - både fallna o dom som stod lite mer stadigt..., några demoner o smådj-r o alla ni andra! Ja, och änglahunden som skötte sig snyggt!! (Inte Boris, han var hos hundvakten!)

Vi hade en liten tävling också! Jag hade tagit fram en massa heaven & hell låtar, som de två olika lagen skulle gissa titel o sångare. Laget som vann fick höra förlorarna sjunga en låt som Sankte Per ledde. Nu är det till att fundera på vad temat ska vara nästa år...

Om ni förstorar bilden med "ängeln" i förra inlägget - kolla in tavlan, då ser ni hur jag bor! Mitt i skogen, där vägen tar slut! =)



6 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Himmlars vilka fina presenter!
Speciellt ängeln är en riktig goding;-)
Det verkar ha varit en riktig kalasfest...vilken tur att det igår "bara" var gallsten...idag kanske det är något annat?!
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

En sån fest och vilka presenter.. de där tomtarna gillade jag:-)
Tjingeling

Stina sa...

Vad kul med så många presenter.:-)

Anonym sa...

Fina presenter. Det är alltid kul med fest.
Kram ewa

Della sa...

Det verkar ha varit en lyckad fest. Och inte bara minnena kvar efteråt utan även presenter!
Om "utmaningen" - du får lämna vidare till nästa på listan men tack för erbjudandet! Det uppskattade jag!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj, så mycket fina prenter du fått!!!
Härliga tomtar, och ängeln var super...
Kram
Marie