lördag 13 oktober 2007

Bagarstugan III

Dom här tavlorna har jag tänkt så länge att jag ska ta in... skäms...

Det är min farfar o farmor som av på dem. Farmor-tavlan stod upp o ner, därav den upponervända bilden!!

När jag var liten tyckte jag att farfar skulle ha den största ramen, han var ju pojke!! Vem hade tutat i mig sådan tankar?? Farmor har jag aldrig träffat, men farfar hann jag ha i femton år.

Åh, vad jag älskade min farfar!! Jag kom ihåg att han hade alltid tid för mig när jag var liten. Men jag kanske berättar mer om honom sen!!









Här ser vi timmerväggen o lite av isoleringen.



Nu är vi på väg ut igen! Här en bild av väggen i hallen. Vi ser gamla tidningar o bitar av tapeten som suttit där en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad lik morfar han va! Men det är kanske inte så konstigt.. :) Jag gillar tidningsurklippen.. Brukade läsa på dom när jag var liten.. Eller varje gång jag går och kikar där kanske jag borde säga.. :P Puss å kram!