onsdag 17 oktober 2007

Mitt arbetsrum!

Efter det ivriga påhejadet att se mitt arbetsrum (fniss) visar jag här hur det ser ut bakom dörren! =) Det finns en ca 10 cm lång "glipa" mellan garderoberna o väggen. Jag ville inte ha dit en passbit, för jag tänkte - här kan man stoppa saker!! Det står bl a ett oöppnat paket (sedan 18 år tillbaka!!) med en skåpdörr till vår köksinredning!! ( ska det vara, men jag vet ju inte, har inte öppnat det!! )


Jag tittade in hos Skatan i går o såg hennes Barbapappa-tavla. Då kom jag på att jag har en Alfons-tavla (ja,ja - den var gjord till barnen för över 20 år sedan!) - i mitt "mellanrum"!!
Men jag tror det är någon som försökt bättra på munnen lite...

Övriga skatter visas kanske någon annan gång....

Har tagit in Farfar o Farmor idag, för rengöring!!

1 kommentar:

Ett hus i vitt sa...

Kikade in en sväng i din blogg och på din jättesöta Alfons-tavla! Här hemma är Alfons favorit hos 2-åringen. Kram, Anette