onsdag 10 oktober 2007

Äntligen... ett av sovrummen!

Har lovat ett tag att jag ska visa lite hur det ser ut hemma hos mig. Nu har jag äntligen fått upp tavlorna (ja, egentligen var det maken som satte upp dem!) som till slut var färdiga hos ramverkstaden! Men rummet är ändå inte helt klart...

Stolarna ska bytas ut mot dem jag håller på att måla vita... Sakerna på bordet har jag visat tidigare...



Sängen som vi flyttat från ett mindre rum... det gamla bordet som ropades in på auktion. Får se om de vita (snart helt vita!) får komma hit. Gillar det här bordet så mycket o det passar så bra här! Hyllan får sitta kvar sen vi hade vårt sovrum här, likaså överkastet som jag sydde för åtskilliga år sedan till dubbelsängen, men den passar också bra här!


Fönstret... Såg när jag tittade på bilderna - det fattas spröjs!!! Gardinerna är inte dom jag sökte efter i somras... har hittat dom som egentligen skulle hit. Får se NÄR dom hamnar här...


Här!!! Hyllorna jag målade i somras!! Äntligen har dom också kommit upp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fiiiint! :) Jag vill också kunna lägga upp många kort på en gång.. Pok!