fredag 26 oktober 2007

Dagens shopping!

En fredagsblomma! Som någon skrev... det där om cyklamen... nu har min blommat färdigt... Det är hopplöst för mig att få en cyklamen att leva länge! Å jag köpte ingen ny utan det blev den här oranga skapelsen. Lite Hallowen-insprirerad, men väldigt lämplig att ha på köksbordet!



Det blev även lite gardintyg. I det sovrum som vår äldste son hade har det inte funnits några gardiner sen i somras... nu är det dags. Jag hittade några söta vita bomullsgardiner som jag tror passar bra där. Det är snedtak o ganska stort rum som vätter mot väst, lite mörkt tycker jag, därför vill jag ha ljusa gardiner. Hoppas de bli sydda i helgen... Spetsen ska jag ha till gardiner i mitt arbetsrum.


Här!! är tidningen jag köpte - Drömhem och trädgård! Massvis med härliga jultips. Jag riktigt längtar till julen när jag ser i tidningen!! Vi är snart där!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Ja länka mig vettja! :) Jag vill också ha jul!

Wickans värld sa...

Ok, då gör jag det!!
Synd Boris skulle må illa...

Johanna sa...

Han mår bra nu så det är ingen fara.. Blev väl lite konstigt att åka i framsätet.. Kalla mig Joelli du! Eller Johanna eller vad som helst! :)

Anonym sa...

Jag snörde mina cyklamen idag, jag blev så less, dom såg för taskigt vissna ut för det mesta, så såna köper jag aldrig mer, tacka vet jag pelargoner!