måndag 22 oktober 2007

Måndag....

Va kul att ni uppskattade lille Boris. Dottern blev jätteglad över alla kommentarer!

I morse när jag kom till jobbet startade jag datorn.... Stönade lite extra, det var väl för det var måndagmorgon (datorn alltså!). Den gick i gång o sen blev allt svart!!


(Men det här är min hemdator!) Gjorde lite egen checking men hittade ingenting, ringde IT-kontoret o sa mitt problem. Dom skulle komma o kolla. När jag kom tillbaka efter tre timmar ringde telefonen. Det var då IT-killen, han hade tagit burken (vilket jag inte märkt) o sa att min datorn var död!! Vilket jag redan iofs visste! När dom skulle koppla in datorn så började det ryka o poff - var den datorn riktigt borta!! Som tur var kunde dom rädda det jag hade sparat på hårddisken o lite favoriter. Fick en ny dator kring två, så det var snabba ryck även där. Men nu fick jag en bärbar o jag gillar inte riktigt att skriva med en sådan. Men det räcker för det jag ska göra på jobbet, egentligen.

Det här skulle antagligen ha hänt i fredags.... När jag skulle duscha på morgonen fanns inget varmt vatten.... När jag skulle åka iväg till jobbet hittade jag inte jobbnycklarna... När jag kom till jobbet fanns ingen i närheten som kunde hjälpa mig att låsa upp... Som tur var fanns vaktis en bit bort så jag fick låna hans nycklar!! Men det stannade vid det här, som tur var!

Hoppas morgondagen blir bra! Vi ses då!!

(Har inte gjort nåt kreativt här hemma ikväll, följde med maken på ett föreningsmöte...
därför ingen rolig bild!!)

Inga kommentarer: