söndag 14 oktober 2007

Är det nån som vill säga mig nåt??

Igår kväll skulle vi plocka undan lite innan vi gick till sängs... Glasen som vi hade pannacottan i stod i blöt i slasken... Jag spolade vatten o ett glas tippade - o gick sönder!!
Nu skulle jag plocka ur diskmaskinen (för tredje gången idag!). Skulle ta nåt som var under nåt annat... o det som var över tappade jag greppet på - o det föll ner på den här lilla skålen, vilket jag hade godis i igår!! Är det nån som tycker att det blivit för mycket av det goda i helgen???
Jag bara undrar... Jag skar mig också =(
Nu lägger jag mig på soffan igen!!


Just ja... har nyss bakat en kaka också! Den där med 200 g chokladkaka o 200 g smör i... Men jag har ju inte hunnit smaka den än.... Kanske bäst jag låter bli, då går väl en tredje sak sönder!


5 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Tack för ditt besök och snäll kommentar hos mig!
Åh din stackare, ibland väller all otur över en, fast det som är bra är att det måste vända tillslut, så förhoppningsvis blir kvällen bra :)
Kram

Anonym sa...

Men stackars lilla mamma! Hoppas du överlevde skadan.. :) Puss å kram!

Lavendel & Romantik sa...

ÅHhhhh jag kan blåsa.....ibland har man ju såna där dar blääää Men hoppas du får en ny bra vecka nu då Kram/Majsan

Maria sa...

Oj, då! Då måste det ha varit ett bra kalas när det blev så mycket kras!

Anonym sa...

för mycket av det goda?... det kan det aldrig bli för mycket av. Nu tolkar du nog budskapen helt fel :)

du har händerna för ofta i disken, det tror jag i alla fall... :)

Hoppas du får en fin dag...