lördag 6 oktober 2007

Trevlig helg!

Igår när jag skulle göra ett inlägg fungerade inte bredbandet!!! Det var precis som i "gamla" tider när vi hade modem! Blev en läskväll, har lånat hem första Stieg Larsson till maken o han har slukat den! Själv läste jag ut Klas Östergrens "Orkanpartyt". Väntade hela boken att det skulle bli nåt bra, men icket! Jag har svårt för att sluta läsa en bok mitt i, vill ge "den" en chans...
Rekommenderar inte den boken, men däremot alla Millenium-böcker av Larsson.


Får önska er en trevlig helg med den här lilla blomman.
Den fick maken förra helgen! Men inte av mig!! =)
Nu ska det bli städning, förhoppningsvis både ute o inne. Blev inget förra helgen...

4 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej Wickan!
Det där godiset jag blev rånad på har jag tagit igen.Tro inte annat...:-)
Stieg Larsson håller jag också på med nu. Går inte att lägga ifrån sig. Så, nu kan du vänta dig något fantastiskt.
Kramar Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbar vacker Gerbera! Trevlig helg! Mari.

Mindi sa...

Så söt blomma!!!

Du jag har lyckats radera ALLA mina mail... *gråter*.....
Skulle du kunna skicka ett nytt mail med din adress och ev önskningar till du vet vad? ;)

Stor bamse kram från febrig
M I N D I

Anonym sa...

Kul att du ville lägga till mig på din länklista! Jag lägger dig på min oxå! Hoppas att helgen varit till belåtenhet. Kramis...