måndag 8 oktober 2007

Strykning pågår!

Bredbandet har inte fungerat så bra i helgen... Men jag har fått nåt gjort i stället! Hm.
Berättade för någon vecka sedan att jag köpt en ny duk till köksbordet, så jag slapp stryka den jag hade på... Det var tur att jag inte började stryka när duken var rentvättad. I och för sig började jag stryka, men inte duken. Strykjärnet bara läckte skitvatten!! Var dags att kalka av den! Har hämtat in några smådukar från mitt "loppis-förråd". Dom duger till att ha som brödduk. Om jag nu har nåt fikabröd nån gång...
Dom här smådukarna var i en låda med fina broderade o vävda dukar jag ropade in på auktion för två somrar sedan. Jag var alldeles salig när jag kikade på mitt fynd, för fynd var det!!




Verkar som den har blivit större i tvätten!

Inga kommentarer: