söndag 21 oktober 2007

Boris!!

Min blogg har inte ändrat inriktning! Men den här lille krabaten, Boris, har varit på besök idag o jag måste bara visa! Med sig hade han husse o matte, dvs min dotter o hennes sambo. Jag har varit lite smårädd hundar sen en incident när jag var liten, förutom två hundar!! Med lille Boris blir det tre!! Tyvärr, så märkte jag att jag hade en fläck på kameran, därav det ljusa mitt i bilden!
Boris är 9.5 vecka, rasen är lite pudel, powder puff, papillion, bichon frise och lhasa apso!!



Han är sööt!! Tycker tom jag, som inte har så mycket till övers för hundar!!

9 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Jag tror jag är störtkär!!!!
Vilken underbar sötnos...och jag som är en kattmänniska egentligen...är helsåld;-)
Hälsn/Birgitta

Ankan sa...

Men vilken liten sötnos :)

Den där desserten med jordgubbar är säkert både god och nyttig! Man blir ju glad av sånt ;) /Ankan

Anonym sa...

Snälla mejla över både Boris och efterrätten till mig!!! Jag är sååå sugen både på hundvalp och nåt smaskigt att äta! Hoppas att du haft en bra helg!!! Kramis...

Lotta sa...

Vilken liten goding!

Tackar för namnet på blomman! Och vilken mysig blogg du har! Hit ska jag komma snart igen!

kram
Lotta

Anonym sa...

Jaa, liten och söt är han! :)

Skatan sa...

Han ser lite skyldig ut på den andra bilden...ungefär den blick jag brukar försöka anta när jag behöver pappas hjälp och jag vet att jag manipulerar honom... ;-)

Ha en fin dag!

Birgittas minnen sa...

Hej, och tack så mycket för besöket på min blogg, kul att du tittade in. Jag säger som du att jag inte är så jätteförtjust i hundar efter blivit skrämd när jag var liten, men det här lilla valpen var ju helt förtjusande med sin bedjande blick. Smaskig efterrätt i förra inlägget. Kram och ha en bra vecka.

Mindi sa...

Nä men du, var det det sötaste jag har sett? Och med de raserna kan det väl inte bli annat än världens gosigaste och sötaste lilla nallebjörn? :)

Kramis

Jessan sa...

vilken underbar sötnos!!!
suck!!
Säger som Birgitta. Jag är kär...
Kram Jessan