tisdag 16 oktober 2007

Målningsprojekt??

Är det någon som funderat vad som hänt med mitt målningsprojekt? Jag har visat möblerna när jag grundmålade dom... Dom står nu i mitt arbetsrum!! Å väntar på?? Ja, vad är det som HINDRAR mig?? =)
Har köpt hem putspapper, har färg, har penslar!! Men har inte kännt nån inspiration att måla... eller rättare sagt - har velat plocka undan ute innan snön kommer!! Bevare oss för det ett tag.
Såg i min tioårskalender att snön kom den 19 oktober i fjol. Den 20 kom det ca 5 cm! Vill inte!!


Skulle ha flyttat ut detta bråte för jag hade tänkt sätta upp en tavla ovanför brickbordet (som nu hamnat här!). Kom även på i helgen att Farfar o Farmor ska få en plats här inne. När detta är i ordning ska jag visa mitt arbetsrum!! Ni kan väl "puscha" mig lite.... =)
Annars får ni inte se!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mor! Shit pommes frites vad många det är som är inne på din blogg! Har du så många kompisar? :P Puss och kram!

Anonym sa...

Kom igen nu Wickan!!! Vill se dina påbörjade målningsprojekt avslutade, innan det är dags för snöskottning!!!

Kramisar AnCa