måndag 8 oktober 2007

Rosa bandet....

Hoppas alla stöder bröstcancerfonden o köper ett Rosa Band. Jag köpte ett Rosa Bandet-smycke i år. Har alltid köpt tyg-bandet tidigare. Bilden har jag tagit från Guldfynd... min kamera klarade inte av att fota så små saker...



Hemtex hade 9 små ljus för 25 kronor. Jag tror att dom skulle skänka lite pengar till Bröstcancerfonden...


Förra veckan köpte jag ett Blå Bandet. Även detta som smycke o inget tygband.Insamlingen går till Prostatacancerföreningen. Måste vara rättvis...

Det smycket var ännu mindre, så det är inte ens lönt att jag försöker fota...

1 kommentar:

Annika sa...

Hejsan.
Så snyggt rosa bandet smycket var, och för en god sak.
Jag måste se om jag hinner in och köpa mig ett jag med när jag är i stan i morgon.
Ha en fortsatt bra kväll /Annika